0 Ulubione
Koszyk
Mój koszyk
Koszyk

Wyszukaj toner, tusz lub bęben do drukarki

Masz wątpliwości? Zadzwoń: +48 574 171 417

Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Dział Reklamacji i Zwrotów
Smart Black – Magazyn
ul. Rzemieślnicza 38
41-400 Mysłowice

 

Zwroty / Odstąpienie od umowy kupna:

  1. Zgodnie z Ustawą z 24 czerwca 2014 roku “O Prawach Konsumenta”, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Klient powinien złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu w niepogorszonym stanie w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. 
  2. W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać po wcześniejszym kontakcie z nami wraz z otrzymanym paragonem i pisemnym odstąpieniem od umowy na którym podany zostanie numer konta do zwrotu kwoty. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona w ciągu 7 dni po otrzymaniu przesyłki. 
  3. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów lub za pobraniem. 

Reklamacje:

  1. Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne, bądź klient stwierdza niezgodności towaru z umową, prosimy odesłać reklamowany przedmiot wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą i opisem przyczyn reklamacji.
  2. W przypadku, gdy opakowanie (koperta bąbelkowa, karton tekturowy, inne) nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. 
  3. W przypadku reklamacji, gdzie uszkodzenie, wada fabryczna jest możliwa do stwierdzenia tylko w momencie użycia przedmiotu, do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokumenty sprzedaży (paragon lub faktura) wraz z opisem usterki. W momencie potwierdzenia zaistniałej usterki przez panidrukarka.pl, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku niemożności wymiany uszkodzonego przedmiotu Smart Black s.c. gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
  4. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie panidrukarka.pl które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
  5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, ponowny koszt przesyłki ponosi klient zgodnie z cennikiem na stronie www.panidrukarka.pl

Zwrot pieniędzy:

  1. Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie dokonany w ciągu 7 dni po weryfikacji przesyłki przez obsługę działu zwrotów i reklamacji w następujący sposób:
  • jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew
  • jeśli zamówienie opłacone było przelewem w Urzędzie Pocztowym (druk wpłaty) lub za pobraniem – zwrot pieniędzy nastąpi po podaniu przez klienta niezbędnych danych do realizacji przelewu na konto bankowe.
  • zwrot pieniędzy nie jest realizowany po przez przekaz pocztowy.