0 Ulubione
Koszyk
Mój koszyk
Koszyk

Wyszukaj toner, tusz lub bęben do drukarki

Masz wątpliwości? Zadzwoń: +48 574 171 417

Zakupy dla jednostek budżetowych

Jednostki budżetowe - przelew 14 dni
Odroczony termin płatności dla jednostek budżetowych

 

Jeżeli dokonują Państwo zakupu jako jednostka budżetowa, możliwa jest płatność po otrzymaniu towaru i faktury VAT. Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni. Zamówienie może zostać złożone przez Państwa na dwa sposoby:

1. Złożenie standardowego zamówienia w sklepie internetowym z wybraną formą płatności "przedpłata" oraz dopiskiem w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po akceptacji przez handlowca, zostanie zmienione na zamówienie z odroczonym terminem płatności i przekazane do realizacji.

2. Wysłanie zamówienia mailem na adres: bok@panidrukarka.pl podając dane do faktury, adres wysyłki oraz określoną formą płatności (preferowany przez nas termin płatności to 14 dni).

3. Jeśli mają Państwo takie życzenie, na fakturze możemy umieścić zarówno nabywcę jak i odbiorcę faktury.